Reklamace a vrácení zboží


Reklamace zboží
Reklamační řád určuje doporučený (nikoliv povinný) způsob reklamace zboží. Tomuto reklamačnímu řádu jsou nadřazeny platné a účinné obecně závazné předpisy a to zejména obchodní zákoník a zákon na ochranu spotřebitele.

Se zbožím prosím zašlete vyplněný reklamační protokol, který naleznete kliknutím zde.

Preferujeme zaslání reklamovaného zboží prostřednictvím partnerské sítě Zásilkovna. Klikněte na následující odkaz a vyplňte požadované údaje: http://www.zasilkovna.cz/zpetna-zasilka/bIpUManfpB. Na zadaný e-mail Vám přijde štítek pro označení balíčku s reklamovaným zbožím. Dovnitř zásilky prosím nezapomeňte přiložit reklamační protokol. Balík pak odnesete na libovolnou pobočku zásilkovny. Dopravu v tomto případě platí příjemce. Seznam poboček s adresami a otvírací dobou najdete zde (http://www.zasilkovna.cz/pobocky)

Pokud Vám tento způsob reklamace nevyhovuje, zboží můžete zaslat doporučeným dopisem (povolený rozměr 35x50x5 cm max. 2kg). Pokud zvolíte jiný zbůsob zaslání, bude vám při uznání reklamace proplacena cena poštovného za dop. dopis, u zásilek nad 2 kg obyčejný balík.

Zboží nám poštete zpět na adresu expedičního skladu:

SDS s.r.o.
Lázeňská 826
289 12 Sadská



Odstoupení od smlouvy
Pokud se rozhodnete v zákonné lhůtě, která činí 14 dní od převzetí zboží, odstoupit od smlouvy, vyplňte prosím tento formulář Odstupení od smlouvy . Vyplňený formulář, společně s kopii faktury(z druhé strany faktury prosím uveďte číslo Vašeho účtu), následně přiložte ke zboží, které chcete vrátit.
Při absenci vyplněného formuláře a kopie faktury nejsme schopni objednávku dohledat a vrácení zboží vyřídit. Proto je nutné tyto dokumenty zasílat společně s vráceným zbožím.
Zboží nám poštete zpět na adresu expedičního skladu:

SDS s.r.o.
Lázeňská 826
289 12 Sadská

Zásilky nám prosím neposílejte na dobírku

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace